Влез в акаунта си

Как да спечелите повече клиенти за вашата агенция за цифров маркетинг

Опитвате ли се да разберете как да привлечете повече клиенти за вашата агенция за цифров маркетинг?groweasyltd.com

Въпреки че извършвате маркетингови услуги за други предприятия, много агенции се провалят, защото спират да се фокусират върху собствения си маркетингов подход.

И макар че може да познавате маркетинга от типа „бизнес към потребител“ (B2C) като петте си пръста, стратегиите ви от типа „бизнес към бизнес“ (B2B) може би се нуждаят от подобрение.seo оптимизация

Най-лошото е, че може да се окаже по-трудно да се обърнете към хора за съвет, без да навредите на репутацията на марката си в света на маркетинга.

Така че, ако напоследък мълчаливо си задавате въпроса: „Как мога да привлека повече клиенти за моята агенция за цифров маркетинг“, значи сте на правилното място.дебит

Как да спечелите повече клиенти за вашата агенция за цифров маркетинг

Ще ви споделим 11 идеи, които можете да започнете да правите още днес и които ще ви помогнат да получите повече клиенти бързо.

След това ще ви научим как да проследявате напредъка си с подробни (и автоматизирани) маркетингови отчети, за да увеличите печалбите за агенцията си и същевременно да поддържате клиентите си доволни с безпроблемни маркетингови отчети.дигитална агенция

Да започнем.

1. Реклами в Google

Нека бъдем честни, първото нещо, което повечето компании ще направят, когато търсят нова агенция за цифров маркетинг, е да се обърнат към Google.

Те ще търсят в Google дори ако не търсят агенция, но биха могли да бъдат убедени да направят крачката. Множество претоварени собственици на фирми са откривали, че търсят в Google „как да рекламирам в социалните медии“ или нещо подобно.дигитална агенция grow easy

Можете и трябва да работите, за да се появите високо в техните SERP по органичен начин. Но това отнема време. Докато чакате усилията ви за SEO да дадат резултат, рекламите в Google (преди Adwords) могат да бъдат вашият най-добър приятел.grow easy

Насочете се към правилните ключови думи и ще доведете потенциални клиенти точно до входната врата на дигиталния си сайт.

2. LinkedIn

LinkedIn е безспорният владетел, когато става въпрос за свързване с други фирми в социалните медии. С близо 740 милиона индивидуални членове и над 55 милиона фирмени акаунта тя е чудесно място за намиране на потенциални клиенти.

Можете да започнете да използвате LinkedIn за намиране на нови клиенти за вашата агенция за цифров маркетинг, дори ако имате сравнително малко връзки. Утвърдете експертните си познания, като предлагате образователно съдържание и статии за лидерство в мисленето, както и като се свързвате и започвате разговори с потенциални клиенти.

LinkedIn предлага и платени реклами, за да ви изведе пред предпочитаната от вас аудитория – можете да таргетирате хора по длъжност, индустрия, функция, местоположение и др. Това ви дава възможност да рекламирате директно пред лицата, вземащи решения в избраната от вас ниша.

3. Реклами във Facebook

Facebook може и да няма професионалната насоченост на LinkedIn, но с 2,7 милиарда потребители все още е най-голямата социална медийна платформа в света. А сред тези милиарди потребители има много потенциални клиенти за вашата агенция за цифров маркетинг.

Facebook затруднява бизнеса да привлича внимание по органичен начин, така че използването на реклами във Facebook е най-добрият начин да изведете агенцията си пред потенциалните клиенти.

Рекламите във Facebook са и по-евтини от много други форми на цифрова реклама, с по-ниска средна цена на клик, което означава, че можете да направите много дори с ограничен бюджет.

4. YouTube

Разработването на видеосъдържание може да отнема повече време, но също така е убедителен начин да спечелите нови клиенти. Маркетолозите, които са използвали видеосъдържание през 2021 г., отчитат почти 50% по-бърз ръст на приходите в сравнение с тези, които не използват видео.

В един все по-дигитален свят YouTube е мястото, към което се обръщаме, когато искаме да научим как да направим нещо ново.

Ако агенцията ви може да създаде кратки видеоклипове с инструкции, които показват вашите експертни познания, имате още една форма на съдържание, която можете да използвате, за да привлечете нови клиенти.

Можете също така да използвате видеоклиповете си, за да запазите съществуващите клиенти, като ги накарате да се чувстват така, сякаш получават допълнителна стойност от взаимоотношенията си.

Като алтернатива можете да използвате реклами в YouTube, за да се насочите към потенциални клиенти. Най-хубавото е, че тя използва информация от предишните им търсения в Google, за да се насочи към хора, които търсят агенция за цифров маркетинг. Така че можете да привлечете вниманието им в момент, в който се интересуват от вашите услуги.

5. Quora

Quora е мястото, където хората отиват, за да получат отговор на своите въпроси. И ако успеете да утвърдите агенцията си като източник на авторитети в областта на цифровия маркетинг, това може да бъде и мястото, където да привлечете нови клиенти.

Ще трябва да споделите част от знанията си безплатно, което може да отнеме много време. Но можете да изградите аудитория и да си създадете репутация на знаещ, открит и надежден човек.

Точно това са качествата, които много компании търсят в своите партньори за дигитален маркетинг.