Влез в акаунта си

12 инструмента за цифров маркетинг, за които трябва да знаете през 2023 г.

3. Инструменти за цифров маркетинг: анализи.SEO оптимизация

Анализ на Google.Google Ads

Цена: Безплатно за по-малки предприятия, премиум такса за разширени функции.YouTube реклама

Подходящ за: Анализи на уебсайтове.Google Maps (GMB)

Инструментът за идентифициране и проследяване на навигацията на потребителите във вашия уебсайт, Google Analytics съществува от зората на цифровия маркетинг. Проследявайте всичко – от продължителността на сесията, посетените страници на сесия, процента на отпадане и кликванията, за да назовем само някои от тях. За обикновените потребители той предлага визуални табла и отчети на високо ниво. Но ако искате да навлезете по-дълбоко в данните, всичко, от което бихте могли да се нуждаете, е на разположение.groweasyltd.com

Като цяло Google Analytics е незаменим инструмент за създаване на прецизни целеви страници. Още по-добре е, че повечето от функциите му са напълно безплатни. Разходите започват да се увеличават само ако решите да интегрирате Google Analytics с кампаниите си в Google AdWords или с други инструменти за дигитален маркетинг в пакета G Suite. Google Analytics 4

Анализ на Twitter.Google Display Network

Цена: Безплатно, с различни такси за допълнителни функции.Tag Manager

Подходящо за: Анализиране на данни от туитове.ToFu – MoFu – BoFu | Различните етапи от потребителската фуния

Въпреки че има и по-големи социални мрежи, Twitter е ключова за дигиталните маркетолози. Поради тази причина ще искате да сте сигурни, че всеки туит, снимка, видеоклип и взаимодействие работят за по-силна осведоменост за марката и генериране на лидери. Навлезте в Twitter Analytics. Всеки туит е снабден с табло за активност, в което можете да проследявате импресиите, ретуитовете, харесванията, кликванията върху линкове и други ангажименти. Можете също така да генерирате месечни отчетни карти, а срещу заплащане – табла за кампании и проследяване на конверсиите, които да се използват заедно с Вашите реклами в Twitter.seo оптимизация

Facebook Insights.Създаване на реклама в Google Ads | Основни стъпки

Цена: Безплатно, с разходи за допълнителни функции като Facebook Ads.Платена реклама в Гугъл | Какво трябва да знаем, за да постигнем желания резултат?

Подходящо за: Проследяване на публикации във Facebook, представяне на страници и активност на потребителите.

С повече от два милиарда потребители месечно, нито една дигитална маркетингова кампания не би била пълна без присъствие във Facebook. Facebook Insights анализира както хората, свързани с вашата фирмена страница, така и други потребители на Facebook. Разбийте демографските данни на потребителите до изумителна степен, включително неща като възраст и пол, ниво на образование, длъжност и статус на връзката.дигитална агенция

Освен това Facebook предоставя психографски данни за ценностите и личните интереси на вашата аудитория, което помага за по-нататъшното усъвършенстване на кампаниите ви. С тези мощни данни можете да създавате все по-завладяващо съдържание, за да увеличите аудиторията си.Въведение в Софтуерното Тестване

4. Инструменти за цифров маркетинг: генериране и улавяне на потенциални клиенти.QA курс за начинаещи

Основи на Salesforce.КУРС АВТОМАТИЗИРАНО ТЕСТВАНЕ

Цена: 25 долара на потребител, на месец.КУРС ПРОГРАМИРАНЕ С PYTHON

Подходящо за: Стартиращи компании и малки фирми с до 10 потребители.SQL И БАЗA ДАННИ

Всеки екип за дигитален маркетинг се нуждае от система за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM). Наличието на такава система е жизненоважно за улавяне и проследяване на потенциални клиенти, както и за проследяване на обща информация за клиентите. На пазара има много CRM системи, но може би най-известната е Salesforce. Въпреки че има CRM, които са по-лесни за използване направо от рафта, Salesforce попада в нашия списък, тъй като е една от най-разпространените и е ненадмината по отношение на възможностите за персонализиране.дигитална агенция grow easy

За по-малките предприятия и екипи Salesforce Essentials предлага по-малка и не толкова сложна реализация на по-голямата платформа. Можете да адаптирате системата, така че да отговаря на вашите процеси на дигитален маркетинг, да създавате нови полета, да автоматизирате отчети, да я свържете с предпочитания софтуер за имейл кампании, да улавяте кликвания върху връзки, конверсии и др. Регистрирайте се сега за 14-дневен безплатен пробен период.Курс POWER BI

HubSpot Маркетинг

Цена: от 45 долара на месец до 3200 долара на месец за корпоративен лиценз.

Подходящ за: Персонализиране на взаимодействието с потенциални клиенти и управление на цифровия ви маркетинг на едно място.

Универсално маркетингово решение, HubSpot ви позволява да събирате и управлявате всичките си дигитални маркетингови дейности и потенциални клиенти от вашия блог, социални медии, имейл кампании, реклами, уебсайт и т.н. Облачно базиран CRM като Salesforce, HubSpot използва интелигентни целеви страници, призиви за действие и формуляри, което ви позволява да персонализирате и улавяте уникалните взаимодействия на всеки клиент с марката. Въпреки че е чудесен за създаване на персонализирани изживявания, той може да не е най-добрият инструмент, ако искате да използвате само някои от неговите функции.grow easy

Той е проектиран като решение „всичко в едно“, така че прилагането само на някои от неговите функционалности означава, че няма да получите най-доброто за парите си. Той е и доста скъп, така че ще искате да сте сигурни, че сте доволни от него. За щастие HubSpot предлага 14-дневен безплатен пробен период, за да изпробвате всичките му функции.

ZoomInfo

Цена: Не е налична веднага – зависи от това кои услуги използвате.

Подходящо за: Изчерпателни контакти за B2B продажби/маркетинг.

Улавянето на потенциални клиенти е едно – изграждането и поддържането на чиста база данни с контакти е съвсем друго. Информацията за контакт с клиенти и потенциални клиенти се променя постоянно и поддържането на актуална база данни с потенциални клиенти е работа на пълен работен ден. За щастие ZoomInfo позволява на маркетолозите да закупуват подробни и актуални данни за контакти, които могат да използват за генериране на нови потенциални клиенти.