Влез в акаунта си

46а. Ерата на автомобила

’31 Duesenberg
Пътуването с автомобили като Duesenberg на снимката по-горе беше популярно в Америка, но това обикновено неделно следобедно семейно минало време беше до голяма степен прекратено по време на депресията.проверка на винетка
Може би никое изобретение не е повлияло повече на американското ежедневие през 20 век от автомобила.

Въпреки че технологията за АВТОМОБИЛА е съществувала през 19-ти век, е необходимо ХЕНРИ ФОРД да направи полезната джаджа достъпна за американската общественост. Форд използва идеята за монтажната линия за производството на автомобили. Той плащаше на работниците си безпрецедентните 5 долара на ден, когато повечето работници носеха вкъщи по двама, надявайки се, че това ще увеличи производителността им. Освен това те могат да използват по-високите си приходи за закупуване на нова кола.vigneta bulgaria

Форд намали възможностите, дори заявявайки, че хората могат да избират какъвто цвят кола пожелаят – стига да е черен. MODEL T се продава за $490 през 1914 г., около една четвърт от цената на предходното десетилетие. До 1920 г. има над 8 милиона регистрации. През 20-те години на миналия век се наблюдава огромен ръст в притежаването на автомобили, като броят на регистрираните шофьори почти се утроява до 23 милиона до края на десетилетието.

Икономически странични ефекти
Растежът на АВТОМОБИЛНАТА ИНДУСТРИЯ предизвика икономическа революция в Съединените щати. Разцъфтяват десетки отделни индустрии. Разбира се, търсенето на вулканизиран каучук рязко нарасна. Строителството на пътища създаде хиляди нови работни места, тъй като държавните и местните власти започнаха да финансират проектирането на магистрали.rovinieta bulgaria

1902 Ford racer ‘999’
Зала на славата на моторните спортове
Известният състезателен „Форд 999“ от 1902 г. Въпреки че не е първата състезателна кола, правена някога, със сигурност е първата кола, която се издига до статуса на легенда.
Дори федералното правителство се включи във ФЕДЕРАЛНИЯ ЗАКОНА ЗА МАГИСТРАЛИТЕ ОТ 1921 Г. БЕНЗИНОСТАНЦИИТЕ започнаха да осеят земята и механиците започнаха да изкарват прехраната си, като решават неизбежните проблеми. Петролът и стоманата бяха две добре установени индустрии, които получиха сериозен тласък от търсенето на автомобили. Пътуващите по пътя се нуждаеха от подслон при дълги пътувания, така че МОТЕЛИ започнаха да се редят по основните маршрути на дълги разстояния.винетки

Дори кухнята беше преобразена от автомобила. Типичните американски храни – хамбургери, пържени картофи, млечни шейкове и ябълкови пайове – бяха отличителните белези на новия крайпътен DINER. Шофьорите искаха евтина, сравнително бърза храна, за да могат да бързат. За съжаление, докато новите бизнеси процъфтяваха, старите се разпадаха. Когато Америка избра автомобила, релсите на нацията започнаха да бъдат пренебрегвани. Докато европейските нации укрепваха системите за масов транспорт, индивидуалистичните американци инвестираха в автомобилната инфраструктура.vinetki.bg

Ефекти на автомобила
Социалните ефекти от автомобила бяха също толкова големи. Свободата на избора насърчи много семейни ваканции на места, които преди това бяха невъзможни. Градските жители имаха възможността да преоткрият девствените пейзажи, точно както жителите на селските райони можеха да пазаруват в градовете. Тийнейджърите придобиват все повече и повече независимост със свободата на шофиране. Двойките, които се запознават, намериха преносимо място, където да бъдат сами, тъй като автомобилът спомогна за улесняването на спокойните сексуални нагласи.винетка проверка

Американците се сблъскаха с задръствания за първи път, както и с пътнотранспортни произшествия и смъртни случаи. Скоро бяха направени искания за лицензиране и регулиране на безопасността на държавно ниво. Въпреки недостатъците, американците обичаха колите си. Тъй като се купуваха все повече и повече, шофьорите видяха как световете им стават много по-големи.